Apartamenty Krakow (5)Wracając z gór, gdzie byliśmy kilka dni, nabraliśmy ochoty na pobyt kilkudniowy w Krakowie. Kraków mieliśmy po drodze do domu. Często go mijaliśmy, bo nie było czasu pozwiedzać, ale kiedyś musiało to nastąpić. Po drodze szukałam wolnych miejsc w hotelach i prywatnych pokojach, ale nic nie zasługiwało na moją uwagę. Znalazłam podpowiedź w wyszukiwarce: apartamenty Kraków. Otworzyłam stronę i po przeczytaniu wybrałam apartament dla nas. Po przybyciu pod wskazany adres dostaliśmy klucz do naszego pokoju. Apartament znajdował się w nowym budynku z oknami wychodzącymi na południe. Wnętrze było wyposażone w meble, telewizor, DVD, wieżę HiFi, dobrze wyposażoną kuchnię i łazienkę. Było bardzo miło, a śniadania i kolacje mogliśmy jeść o każdej godzinie.

Przyszła pora na zwiedzanie miasta. Od razu poszliśmy zobaczyć rynek i słynną wieżę mariacką, weszliśmy również do kościoła. Na drugi dzień zwiedzaliśmy zamek na Wawelu. Wrażenia były bardzo mocne i nie zapomniane. Zrobiliśmy sobie zdjęcia ze smokiem wawelskim.